KEVIN DAN CHILOK TERSINGKIR MINGGU 3 MAHARAJALAWAK MEGA 2016 !



MAHARAJALAWAK MEGA 2016 I Tamat minggu ke 3 maharajalawak mega 2016. Dengan Tema Bollywood untuk menguji peserta ternyata tidak begitu memberangsangkan. Walaupun terdapa beberapa kumpulan dan individu yang menyerlah tapi masih belum mampu sampai ke tahap piawaian penonton.

Minggu ini, masih sama, aku tercari-cari lawak dalam setiap lawak mereka. tetapi apakan daya, aku tak jumpa lawak mereka. Aku kot yang bodoh dalam nak faham lawak-lawak orang ni. tetapi apa-apa pun usaha mereka masih boleh di puji.

tema bollywood mahrajalawak mega 2016

Minggu ini juga kita lihat Shaehizy Sam memberi Komen yang tegas dan pedas kepada peserta yang kurang power. Aku yakin teguran itu memang untuk kebaikkan mereka. Mereka harus terima dan hadam setiap kritikan yang di berikan oleh keempat-empat juri.

baca juga : Cara Handle anak-anak yang sibuk dengan Smartphone ! 7 aktiviti untuk di lakukan bersama !
tema bollywood mahrajalawak mega 2016

Mingu ini, 2 penyingkiran telah berlaku dan yang tersingkir itu adalah Kevin dan Chilok. Tahniah kerana sampai ke minggu ke 3. dan bagi aku kevin ada peluang untuk jadi stand up komedian malaysia satu hari nanti.Pembawakan dia ternyata berbeza dengan Nabil. ada isi dan ada lawak. cuma mungkin undian sahaja yang tak menyelebahi mereka.

Good Luck untuk minggu ke empat buat semua peserta Maharajalawak Mega 2016 !

sekian.
Previous Post Next Post