Wajah Manusia Berubah Dari Masa Ke Semasa !

Manusia di cipta dengan sebaik-baik ciptaan. Bermula dari bayi sehinggalah kita menemui kematian,Perubahan akan berlaku dalam kehidupan kita. tidak kira dari segi wajah ,size badan malah gaya pemikiran.

bermula dengan kanak-kanak kemudian bergerak ke alam remaja dan alam dewasa dan akhir sekali ke alam tua sebelum ke alam barzakh.nampak macam pantun tak berkerat lak. hahaha masa kanak-kanak orangkata, " eh, comel la budak ni " . bila dah masuk alam remaja, orang akan cakap " wah, dah matang dah budak ni " .


hahaha, itu lah yang di lalui oleh kita, tak masuk lagi bab orang tanya bila nak kawin, bernanah telinga ni di buat nya.korang ada simpan lagi gambar masa kecil dulu ? pernah buat perbandingan tak wajah korang dulu dan sekarang ? aku ada juga buat, tapi kat mana laka ku letak.haha

mesti ada perubahan ketara, tambah-tambah yang dah berkahwin kan. bukan nak nampak tua pun, lebih kepada nak tengok perjalanan hidup kita dari budak mentah kepada seorang yang matang. Matang dari segi pemikiran dan perlakuan.

gambar harry potter

Aku nak kongsikan dengan korang wajah 20 artis dahulu dan sekarang.  Dia baut konsep dulu dan kini. korang mesti terkejut bila tengok artis-artis yang femes sekarang, nampak cantik tetapi dahulunya biasa-biasa sahaja. korang tengok dekat sini ( wajah artis, dulu dan kini )

nanti boleh try dekat gambar korang pulak . hehe

sekian.

PERBEZAAN WAJAH ARTIS KETIKA MUDA DAN SEKARANG >> KLIK SINI 
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)