TIPS-TIPS : HADIAH YANG PATUT PEREMPUAN BAGI KEPADA LELAKI !



TIP-TIPS I Dalam Entri kali ini, aku lebih nak menyatakan beberapa item untuk korang baca dan faham. yang pertamanya, bila kita hendak beri sesuatu hadiah , kita kena tengok keadaan orang yang akan menerimanya. sama ada lelaki mahupun perempuan.

Sekarang ni, kita dah tidak sensitif dalam memberi hadiah kepada orang. Kalau oran lama-lam dulu, mereka cukup pantang kalau kita nak bagi hadiah dekat orang tetapi hadiah itu hanya sekdar lepas syarat semata. tambah-tambah sekarang ini semua nak yang " rare " sahaja.

Cumanya, kali ini aku nak kongsikan 3 barang yang perempuan patut bagi kepada lelaki . Mungkin korang dah tahu mengenai 3 barang ini. kalau dah tahu, korang terus ke link ini. kalau belum tahu, sambung baca ya !

Hadiah yang pertama : Dompet .

Hadiah untuk lelaki
gambar sumber : kulitpari.com
Walaupun lelaki jenis yang tak suka simpan barang macam perempuan. tapi bila korang bagi dompet dekat dia pasti dia hargai . sebab antara barang yang jarang di ambil berat oleh lelaki adalah keadaan dompet. tetapi isi dompet selalu dia ambil berat. hehe

Hadiah yang kedua : Gajet
hadiah untuk lelaki
gambar sumber : sinar harian
Ini mungkin agak mahal untuk di penuhi permintaan. Lelaki suka dengan gajet-gajet tertentu .contohnya handphone, tab, camera dan sebagainya. Dia akan menyebabkan mereka obses dengan benda tu tetapi akan mengingati orang yang memberikan hadiah tersebut kepada mereka.

Hadiah yang ketiga : Jam Tangan
hadiah untuk lelaki
gambar sumber : rakuten
Ada sesetengah lelaki yang suka pada jam tangan dan ada yang tidak suka .kalau suami korang itu jenis yang suka pad ajam tangan, untunglah korang. Boleh bagi hadiah jam kepada suami. selalunya tak ramai yang jenis kaki kumpul jam.

selesai 3 hadiah yang patut perempuan bagi kepada lelaki. tetapi aku ingatkan lelaki ni tak sama. ada lelaki yang boleh kita bagi hadiah jam je kat dia.ada lelaki tak suka. jadinya, korang yang faham suami korang itu macam mana. so, pandai-pandai la buat keputusan.

Kalau korang nak tau , hadiah apa yang patut korang bagi kepada lelaki selain dari apa yang aku senaraikan korang boleh klik link ini . Macam aku cakap dekat atas tu, lelaki ni lain-lain, jadi aku cadangkan korang ambil tahu semua benda ni. Nanti akan memudahkan korang untuk handle pasangan korang .

Semoga berjaya !

sekian.
Previous Post Next Post