[GAMBAR ] KAD KAHWIN SHAHEIZY SAM DAN SYATILLA MELVIN


Seperti semua sedia maklum, Shaheizy sam akan berkahwin dengan Syatilla Melvin. dan majlis yang di jangka akan berlangsung pada febuari ini berlangsung di pulau pinang. Mari aku kongsikan gambar kad kahwin Shaheizy sam dan syatilla melvin .

Gambar shaheizy sam dan syatilla melvin mula di edarkan petang tadi. semoga bahagia pesangan ini .



Kad Kawin Shaheizy Sam dan syatilla Melvin
sumber berita harian


Kad Kawin Shaheizy Sam dan syatilla Melvin
sumber berita harian

Gambar kad kawin shaheizy sam dan syatilla melvin ini aku tengok dekat blog berita harian. Moga pasangan ini bahagia . mohon doakan pasangan ini ya semua. buat gadis-gadis di luar sana, jangan bersedih. jodoh pertemuan di tangan tuhan. hehehe

okay aku senyap . usik sikit je kor. sam dah nak kawin laa..

sekian.







Dah masuk 2016, korang rasa korang sudah buat perkara ni >> klik sini
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)