SINOPSIS DRAMA AKU PILIH KAMU

Dayana Roza dan Janna Nick
gambar sumber mediaterjah.com
Semalam, aku mula menonton drama aku pilih kamu. Kebetulan je sebenarnya, nampak macam menarik, tayangan slot samarinda di tv3 baru bermula pada 9 Disember lalu. Jom aku kongsikan sinopsis drama aku pilih kamu


SINOPSIS DRAMA AKU PILIH KAMU

Kisah yang bermula selepas Qasya kehilangan ibunya yang meninggal dunia ketika qasya masih kecil lagi. Akibat kesibukkan ayahnya, qasya dan kakaknya terpaksa berpisah . Qasya tinggal bersama ayahnya manakala kakaknya tinggal bersama neneknya di kampung.

Qasya sering di dera oleh ibu tiri dan saudara tirinya, dia juga di halau keluar dari rumah. Kemudian Qasya di jadikan anak angkat oleh Dato' Mizal. tetapi isteri beliau dan dua anaknya tidak menyukai perkara tersebut . Cuma Adam, anak beliau dan Dirinya sendiri yang menyenangi Qasya.

Pada satu hari, Dato Mizal meminta qasya untuk mengahwini Rizman, iaitu anak beliau yang tidak menyukai Qasya.. Tetapi isterinya sudah mempunyai calon isteri buat Rizman. Adam pula kecewa dengan persetujuan Qasya untuk berkahwin dengan Rizman. Dia membawa diri untuk merantau.

Apakah kesudahan cerita ini ? apa yang terjadi kepada Qasya ? sama-sama kita tonton drama Aku pilih Kamu di TV3.

jangan ketinggalan !






Jangan Biarkan 2015 Berakhir Untuk Korang Sekeluarga Macam Tu Je. Cuba 7 Idea Epik Ini!
Previous Post Next Post