#Pakyusdalamkenangan I Rakyat Malaysia Merinduimu Pak Yus !

TRIBUTE UNTUK PAK YUS I " Setelah temui pengganti, jangan lupakan aku " itulah yang terpapar pada skrin backgroun juara Parodi Minggu ini. Sedih sebak, tangis dan tawa menghiasai ruang dewan dan juga rumah-rumah kita. Pak Yus, aku personally nak minta maaf sebab kami sentiasa menyakitkan hati hang dan orang lain yang menghiburkan kami.
Pak Yus

Kami tak layak mengkritik di saat kami hanya memerhati persembahan 7 minit hangpa atas pentas. sebaliknya kami kena bantu meberi semangat atas perkara-perkara kebaikan. Pak Yus, malam ni kalau hang ada, mesti hang gembira tengok depa semua merindui hang.

Semoga hang tenang di sana, amal baik hang jadi contoh kepada kami, kami amalkan, hang juga dapat saham dia nanti di sana. hebat hang pak yus, aku cemburu dengan hang .

buat pembaca blog aku, korang boleh tengok balik malam juara parodi hari ini. dan ambil lah ibrah atau pengajaran yang kita dapat dari pak yus. Niat kita bukan untuk meratapi , hanya mengumpulkan segala kebaikkannya untuk kita contohi dan ikuti.

Mohon maaf atas salah silap.

sekian.

al-fatihah buat pak yus
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)