11 Tempat Makan Brownies TERBAIK di Lembah Klang !




TEMPAT MAKAN MENARIK I Insyaallah, hari ini aku kongsikan satu tempat menarik untuk korang singgah untuk makan brownies di sekitar lembah klang ! Yang pastinya brownies yang enak-enak di sajikan disini !

1. Chocolate Brownies @ Sikit Atas

Lokasi : @SikitAtas.com Restaurant and Bar, Ground Floor, Wisma Perintis, 47 Jalan Dungun, Damansara Heights, 50490 Kuala Lumpur.


Kalau korang baca komen di facebook milik Sikit atas ini. korang akan dapati banyak komen-komen positive yang di berikan pelanggan terhadap mereka. Disamping keunikan design restoran ini menarik minat penggemar Hipster untuk datang dan mengambil gambar di sini .

Waktu operasi : 

Monday till Thursday: 12:30PM- 11:00PM
Friday till Saturday: 12:30PM- 00:30AM
Sunday: 12:30PM- 11:00PM

Selamat berkunjung ke sana ! ada lagi 10 Lokasi Tempat Makan Brownnies sekitar area Lembah Klang . korang tengok di sini . yang pastinya , kehebatan makanan bukan sahaja hebat, malah kehebatan dalam interior design lokasi tempat makan tersebut menjadikan ia tarikan untuk di kunjungi .


Aku suka yang no 6 tu, gambar di melazatkaan. brownies coklat pulaakk.. perrghh. korang tengok dekat link yang aku bagi tu tau. rugi kalau tak tengok, mana tau, nanti korang boleh jejakkan kaki di sana! . klik sini

Sekian .

Previous Post Next Post