[ Throwback ] Baju sekolah berjenama Canggih !


BAJU SEKOLAH BERJENAMA CANGGIH I Hari ni aku tengok satu video usahawan berjaya . Dia pemilik kepada syarikat canggih . kalau korang nak tahu, syarikat ni lah yang membuat dan menjual baju-baju sekolah yang bernama canggih. kalau korang tak percaya, korang boleh belek-belek balik baju sekolah korang. haaa.. betul tak ?




Aku teringat dulu,time sekolah, bila nampak member2 pakai baju jenama canggih ni, mesti kami aku usik dengan dia , " weh, canggihhh " dia pun terpinga-pinga , apa yang canggihnya ? hahaha. bila tengok muka dia dah blurr tu, baru kami bgtau " baju hang tu,jenama canggih ". lepas tu pakat gelak ramai-ramai. hahah nostalgia betul, bila teringat zaman sekolah-sekolah dulu. hehe

Sekarang ni, syarikat ini dah bertambah maju, dan berjaya memenangi beberapa anugerah. Sebagai rujukan atau tips usahawan berjaya, aku kongsikan video yang aku tengok ni. KLIK SINI. aku pasti setiap dari kita ni ,mesti ada kenangan dengan baju canggih atau pun baju sekolah apa jenama pun. jom kongsikan dengan aku. nak tau juga korang nya pengalaman macam mana kan.

BAJU SEKOLAH CANGGIH >> KLIK SINI

[VIDEO ] TIPS USAHAWAN BERJAYA >> KLIK SINI

Jom like Page admin untuk info menarik !

3 comments.. read them below or add one

Clive Einstein Clive Einstein November 8, 2015 at 6:48 AM
kekadang bukan setakat baju je, sampai ke botol air, kotak pensel, beg sekolah, apa-apa lah kalau yang pelik pelik tu, gerenti kene bahan.hehe
Etuza Etuza Etuza Etuza November 8, 2015 at 4:31 PM
ya betul tiap kita mesti ada kenangan sekalipun dengan pakaian berjenam...
Zizie Zack Zizie Zack November 9, 2015 at 1:32 AM
ooo... baru thu.. xingat dh jenama baju sekolah apa.. hehe

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)