Pengalaman Buat DUIT dengan hanya Kuruskan BADAN !


Hai,

Buat Duit I aku rasa hari ni masuk hari ke empat aku update pasal cara nak kuruskan badan. aku harap korang tak jemu la ya . Bukan apa, kepentingan kita untuk kuruskan badan itu amat penting macam aku pernah sebut dalam post-post sebelum ni adalh untuk meneruskan kehidupan kita dengan baik dan berkeyakinan.

Hari ini aku nak kongsi kan satu lagi kisah yang di lalui oleh beberapa orang yang berjaya kuruskan badan dan pada yang sama dia berjaya peroleh wang yang banyak dengan itu. Aku pernah ceritakan kisah James dari Malaysia yang berjaya mengumpulkan RM 10,000 selaama enam bulan .Bagaimana dia melakukannya ? korang boleh baca dekat sini .



Kisah kedua pula berlaku di luar negara, Kisah Rick & Kay Woolen dari North carolina ! Mereka berdua telah berjaya memperoleh RM25, 000 . Mereka sepasang suami isteri telah menyertai satu program untuk kuruskan badan mereka. dan salah satu method atau cara yang dilakukan amat luar biasa. Mereka akhirnya berjaya mengurangkan 54 kg .

Cf0bMenarik bukan ! Bak kata pasangan ini " kita tak mahu hilang duit. kita juga tidak mahu hilang sesiapa sahaja " . Buat pembaca blog aku ni, kisah pasangan suami isteri ini memberi kita penguat semangat untuk kita terus berusaha. Jangan putus asa. Hasilnya pasti akan datang kepada kita.Insyaallah.

Jaga makan dan minum, rajin bersenam , nanti badan kita akan sihat selalu ^^ ada 4 kisah lagi menanti korang yang suka membaca dan mendapat inspirasi untuk menguruskan badan dan apada masa yang sama dapat duit. korang boleh KLIK SINI. Kalau yang dh baca, boleh share dekat kawan-kawan ya ! ^_^


sekian.

Previous Post Next Post