I LOVE YOU !


Hai

Cinta I Jangan tersedak atau termuntah baca tajuk tu ya. Dan jangan risau, aku masih normal lagi. hahaha . bila cakap I LOVE YOU , ia cukup sinonim dengan pasangan yang bercinta . tak kira yang belum berkahwin atau pun yang sudah berkahwin. seelok-elok alam percintaan adalah selepas kawin. betul tak ?  hehe

Tapi dalam bercinta, orang cakap perlukan pengorbanan. kenapa dalam cinta yang best dan seronok itu perlukan satu pengorbanan ? dah happy-happy tak yah lah nak sedih kerana sanggup terkorban bagai. betul tak ?

B907

ini kerana hilang rasa menghargai dan di hargai. bila kita mula tidak menghargai pasangan, maka akan berlaku konflik dan akhirnya menyebabkan kita terpaksa berkorban perasaan kita. aku bukan terer sangat bab cinta-cinta ni. tapi bila kita letakkan diri kita dalam situasi itu, maka kita sendiri akan merasainya .


Dalam menghargai cinta, banyak perkara yang kita boleh lakukan . Antaranya adalah sentiasa menghubungi pasangan kita. belikan hadiah dan ada yang paling mudah, iaitu dengan ada nya kita dalam hidup dia, ia sudah memadai. tapi jarang lah orang akan alami benda ini kan.

1cc0

Ada satu car unik yang orang selalu buat sekarang ini. letak pad lock dekat pagar di salah satu tempat pelancongan di Malaysia ni. dalam kata lain, bila korang cuti di kawasan tersebut, korang letakkan pad lock tu sebagai bukti bahawa korang pernah sampai sana dengan cinta hati korang. kalau korang tengok dalam runningman pun ada tempat tu. tapi tu di korea la.


Dekat Malaysia tempatnya di bukit bendera pun ada juga. aku pun lama tak pi bukit bendera, jadi aku tengok gambar orang2 yang pi je la. hehe. ada yang berikan coklat sebagai bukti cintanya . dan macam-macam lagi cara yang di buat bagi menghargai dan menunjukkan rasa cinta kita.

Herba ? ye ada orang bagi herba sebagai bukti cinta dia ! betul ke ubai ? nah baca dekat sini ( KLIK SINI ) Dia ada di No 5 . mula-mula aku tengok dan baca dari no 1 sampai 4. okay lagi. tiba-tiba aku stop sampai no 5 je. hehehe

Korang boleh la baca dekat sana ya. Selamat Menghargai Cinta !

sekian .


Previous Post Next Post