Type something and hit enter

author photo
By On

Lego I Permainan kanak-kanak yang di minati dari dulu adalah lego. Sekarang ini, Lego dah komersial. dah ada legoland dan ada juga movie lego kan. Jadi apa kata kita imbau kembali atau pun kita tengok gambar-gambar lego yang pernah wujud.

Aku nak korang kongsikan pengalaman main lego time kecik-kecik dulu. aku dulu suka buat kapal terbang . tu je aku minat, kalau orang buat bangunan tinggi, siap laa.. aku hancur kan. hehehe


sekian.

*gambar sumber google.com

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment