DRAMA TUAN ANAS MIKAEL !

13 November 2015


DRAMA TUAN ANAS MIKAEL I Minggu ini , Astro ada menayangkan satu drama bersiri baru iaitu Tuan Anas Mikael . Drama ini di barisi oleh beberapa pelakon hebat negara . Antaranya Aron Aziz, Zara zya , Wan Sharmila , Raja Ilya dan ramai lagi.

Sinopsis ringkas drama tuan anas Mikael :

Ayu Maisarah( zara zya ) yang menggantikan emaknya sebagai tukang cuci di rumah Mikael. tetapi kerana ada satu insiden yang berlaku yang akhirnya meyebabkan dia terpaksa menjadi tukang cuci kepada Tuan Anas Mikael .

Tuan Anas Mikael juga mempunyai masalah dalam mencari jodoh yang sesuai. Dia mendapat kata dua dari keluarganya untuk segera mencari calon isteri. Bagaimana Tuan Anas Mikael buat untuk merealisasikan impian keluarga di sebalik kekecohan Ayu Maisarah ini ? jangan lupa saksikan Drama Tuan Anas Mikael !

Waktu Siaran drama Tuan Anas Mikael :

Isnin hingga Khamis
10 malam
Astro Ria &Astro Ria HD



Tuan Anas Mikael

Adik aku suka layan drama ni. Aku tak layan sangat sebab, jalan cerita dia lebih kurang dengan Drama yang Aida Jebat belakon. aku tak ingat tajuk dia apa. Jangan Lupa tengok drama Tuan Anas Mikael ya !

update : Drama MAID . thankz aisyah sebab komen ^_^

Sekian.

6 ulasan:

  1. Tengah duk intai2 jgk drama ni, thanks for the info. Drama maid kot yg Aida jebat berlakon tu, tang drama tu mmg saya minat sangat, penangan zul ariffin haha ;)

    BalasPadam
  2. Serius cerita ni memang best! Ta pernah miss.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. rasa macam nak tgk, tapi jalan cerita dia sama je.. tu yang bosan tu.. hehe

      Padam
  3. Rumah sapelah yg dia pinjam tu.. Lawa sgt2.. N nmpk moden!!

    BalasPadam
  4. umah ngn pejabat dato aliff syukri terlajak laris..

    BalasPadam

Kataubaid© .