Percutian ke Gold Coast ,Australia !



GOLD COAST I Percutian ke Gold Coast,Australia merupakan idaman bagi setiap orang yang minat untuk pergi bercuti dan melepaskan stress .Gold Coast terkenal dengan Taman temanya dan juga koala ,beruang kecil yang rajin tidur di atas pokok.Aku yakin ramai yang ke Asutralia hendak melihat kuola dan juga binatang yang suka melompat. cuba teka ? haa, pandai2. Kanggaroo .

ni gambarnya ^^

Selain melihat tempat menarik di sana, kita jua perlu tahu fungsi atau aktiviti apa yang boleh kita buat di sana. Contohnya di The Miami Marketta . Ikuti Pandangan penulis entri ni :

5fcd

" Hang out with the cool kids at The Miami Marketta. Every Wednesday evening, all tapas plates are under AUD6 and you can catch live music every Thursday evening. On Friday and Saturday evenings, the market comes alive with street food, live music, This transitional space, buzzing with atmosphere is not to be missed! "

terjemahan :

"Keluar dengan budak-budak di The Miami Marketta . Setiap hari Rabu petang, Semua jualan makanan di bawah AUD6 dan kamu boleh ikuti musik secara langsung pada setiap hari khamis petang. Hari Jumaat dan Sabtu petang, Pasar ni hidup dengan street food, musik jalanan. Suasana tradisi begini tidak boleh di lepaskan ! "

Kadang-kadang, kita tak tahu apa yang boleh kita buat di satu-satu tempat melainkan kita baca pengalaman orang lain  . Perkara mudah macam ni,selalu orang buat,terutamanya untuk yang backpakers. kalau gi dengan travel agency ,selalunya dah di siapkan jadual perjalanan harian di sana.

Korang boleh baca di sini.

Moga impian untuk menjejakkan kaki ke Gold Coast,Australia menjadi kenyataan untuk kita semua ^_^

sekian.

How to Conquer Gold Coast,Australia ! > KLIK SINI 
Previous Post Next Post