Kanak-Kanak Di Culik di Sungai Chua , Kajang !


KES CULIK DI SUNGAI CHUA ,KAJANG I Hari ini heboh di media sosial, apabila seorang kanak-kanak berbangsa cina telah di culik di Sungai Chua , Kajang . Setakat ini masih tiada berita lanjut dari keluarga mangsa. Sebagai rakyat Malaysia, kita tolong bantu mencari kanak-kanak ini. sama-sama tolong menolong , semoga kanak-kanak ni di temui dengan selamat.

GAMBAR DARI BLOGLOVIN.COM
Di ceritakan bahawa kanak-kanak ini di culik berdekatan dengan ibunya. Tindakan penculik ini amat kejam bagi aku. sampai hati dia mainkan perasaan ibu anak tu. dah la kau culik depan-depan.berani sangat ke kau tu. haaiishh.. sorryy abam ter emo lak.

Bukan apa, banyak sangat kes macam ni.janganlah buat benda ni lagi, tolong lah, setiap dari kita perlukan kebahagian dalam berkeluarga, jangan ragut ia dari mereka. Aku harap kanak-kanak ni di jumpai oleh pihak berkuasa dengan selamat. Dapat je penjenayah ni , p letak dekat sogo,suruh orang tumbuk ramai-ramai. hahaha jahat tak aku.

sekian. melaporkan.

LINK VIDEO BUDAK DI CULIK DI SG CHUA >> KLIK SINI

update : Jam 6.30 ptg ; 9oct , budak terbabit telah di jumpai selepas 8 jam. Alhamdulillah :)

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.