[ Gambar ] Tempat-Tempat Menarik Di Malaysia !


TEMPAT MENARIK DI MALAYSIA I Selalunya ,bila nak pi travel atau bercuti. kita mesti buat research atau kajian mengenai tempat2 yang kita nak pi . Kadang2 kita nak sangat travel p luar negara. tapi bajet tak cukup. bajet 2016 je yang banyak. hahaha tapi korang tahu tak ada tempat2 menarik di malaysia yang sama macam dekat luar negara ? tak percaya klik sini



1059
Langkawi


2ee9
sabah
F3fa
air itam
4fbf
sabah

Kenapa ? tak percaya ? hahaha. itulah orang cakap, bersyukur dengan negara sendiri. boleh melancong dalam negara lagi murah berbanding ke luar negara.tapi gst lak yang membebankan rakyat. ermm.. apa nak jadi ni. haaih/


sekian.
Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

irra yyan irra yyan October 26, 2015 at 9:34 AM
kat langkawi tu cantik sangat..tapi tak daya dh nak g berjalan jauh dalam kepanasan...terkini jerebu pulak...hahaaa www.irrayyan.com
Mera Hussain Mera Hussain November 5, 2015 at 8:36 AM
Bohey dulang sabah tu memang cantik! Huhu... ta sangka banyak lagi tmpt menarik kt Malaysia nie. Tq for sharing! Btw, air itam tu kt mne. HEheh

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)