[ Gambar ] Tempat-Tempat Menarik Di Malaysia !

Share:

TEMPAT MENARIK DI MALAYSIA I Selalunya ,bila nak pi travel atau bercuti. kita mesti buat research atau kajian mengenai tempat2 yang kita nak pi . Kadang2 kita nak sangat travel p luar negara. tapi bajet tak cukup. bajet 2016 je yang banyak. hahaha tapi korang tahu tak ada tempat2 menarik di malaysia yang sama macam dekat luar negara ? tak percaya klik sini



1059
Langkawi


2ee9
sabah
F3fa
air itam
4fbf
sabah

Kenapa ? tak percaya ? hahaha. itulah orang cakap, bersyukur dengan negara sendiri. boleh melancong dalam negara lagi murah berbanding ke luar negara.tapi gst lak yang membebankan rakyat. ermm.. apa nak jadi ni. haaih/


sekian.

2 comments:

  1. kat langkawi tu cantik sangat..tapi tak daya dh nak g berjalan jauh dalam kepanasan...terkini jerebu pulak...hahaaa www.irrayyan.com

    ReplyDelete
  2. Bohey dulang sabah tu memang cantik! Huhu... ta sangka banyak lagi tmpt menarik kt Malaysia nie. Tq for sharing! Btw, air itam tu kt mne. HEheh

    ReplyDelete