TEMPAT MENARIK DI MALAYSIA I Selalunya ,bila nak pi travel atau bercuti. kita mesti buat research atau kajian mengenai tempat2 yang kita nak pi . Kadang2 kita nak sangat travel p luar negara. tapi bajet tak cukup. bajet 2016 je yang banyak. hahaha tapi korang tahu tak ada tempat2 menarik di malaysia yang sama macam dekat luar negara ? tak percaya klik sini



1059
Langkawi


2ee9
sabah
F3fa
air itam
4fbf
sabah

Kenapa ? tak percaya ? hahaha. itulah orang cakap, bersyukur dengan negara sendiri. boleh melancong dalam negara lagi murah berbanding ke luar negara.tapi gst lak yang membebankan rakyat. ermm.. apa nak jadi ni. haaih/

jom tengok gambar-gambar tempat menarik lain di Malaysia .Klik sini .

sekian.

1 Comments

  1. kat langkawi tu cantik sangat..tapi tak daya dh nak g berjalan jauh dalam kepanasan...terkini jerebu pulak...hahaaa www.irrayyan.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post