[ Cerita Hantu ] Dia di tepi tingkap itu !


Cerita Hantu I Kisah ni berlaku masa aku form 1 dulu, masa tu ada kem untuk pasukan unit beruniform dekat sekolah. 3 hari 2 malam juga la kem tu. kejadian itu berlaku bila hari kedua tak silap aku. bila abang-abang senior bermain dengan camera . orang cakap nak test camera sebelum ambil shoot gambar kan. masa tu, diorang ter ambil gambar sebuah bilik dekat dewan kami yang kami tengah guna.


Memang tidak ada sapa-sapa di situ, kami pun tau sebab kami ada kat situ time tu . tapi bila dia snap gambar tu. tiba-tiba ada makhluk berada di tingkap bilik tu. kami pun tenang buat macam tak tahu je. memang nampk dalam gambar tu ada " benda ". tapi dekat tingkat tu tak ada apa2. dalam gambar baru ada. Keesokkan malamnya pula, kami ada game burung hantu. korang tahu je la, jalan tengah malam seorang diri di dalam kawasan sekolah. dah la sekolah lama. gila weh.

Aku pun tak sure, masa aku jalan tu aku jumpa hantu jadian yang abang2 senior aku berlakon atau aku jumpa hantu betul. hahaha yang aku tahu jalan terus tanpa tengok belakang. ada lah kain putih bagai tu.sebab tu aku tk berhenti, baik aku jalan terus, kang ada juga yang tegur nanti. hahaha


itulah kisah hantu yang menarik bagi aku sepanjang aku hidup ni. tak pernah tgk hantu, tiba-tiba nah dia tunjukkan muka dia. baru tahu , makhluk Allah ni macam-macam rupa. jadi kita tak perlu la takut gila-gila, sebab depa bukan tuhan. depa juga makhluk sama level dengan kita.

Bagi yang minat cerita Hantu, korang boleh tengok cerita hantu yang latest  di sini. Pengalaman sepasang suami isteri yang baru pindah rumah dan terakam aksi paranormal dalam rumah baru mereka tu. seram weh. jom tgok !

Previous Post Next Post