BANTAL Busuk

5 Oktober 2015

BANTAL BUSUK I Siapa dekat sini masih ada bantal busuk ? sama ada yang dah kahwin atau pun belum kawin .aku yakin korang mesti ada lagi. Bantal busuk merupakan sahabat karib bila sedih dan gembira. bila masuk bilik ja, mesti perkara pertama yang terlintas " mana bantal busuk aku ni " .

bantal busuk juga memainkan peranan bagi orang yang sedang bercinta mahupun telah putus cinta.haha sebab bantal busuk menjadi tempat kita melepaskan kemarahan kita terhadap si-dia atau pun menjadi bantal yang di usap dengan penuh kasih sayang bila hati tengah berbunga.Bantal busuk kita ni juga menjadi tempat kita melukis " peta " hidup ketika tidur di tengah malam. hahaha

Pasangan Anda Merokok? Suruh dia baca ini! 

Bantal Busuk menjadi punca emosi seseorang terganggu. Dia juga menjadi penyelamat bagi seseorang yang di landa musibah. Sebab tu, pentingnya ada bantal busuk ni.aku tkda bantal busuk tapi ada bantal yang menjadi kekasih hati aku tika duka dan lara. hahaha


Orang Malaysia, kebanyakkannya tahu istillah bantal busuk ini. Bermula dari kanak-kanak sehingga la dewasa. Kanak-kanak la paling mngerti erti bantal busuk tu. di bawa ke mana-mana sahaja. ke dapur , tgk tv sekali , makan sekali dan macam-macam lagi di lakukan bersama. haha sweet sungguh budak-budak ni.
sumber google.com

Selain bantal busuk ada beberapa barang lain yang kita susah nak move on bila dh start guna . antranya adalah span mandi . kalau korang tak percaya korang boleh tgk dekat sini . Aku kata kan , betul tak ?

BANTAL BUSUK >> KLIK SINI

Korang pula , ada berapa bantal busuk ? masih simpan atau dah bagi kepada orang lain ? jom kongsikan cerita anda. huhu

sekian.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .