Stress Dengan Manchester United !


Manchester United | Aku fan Manchester United , jadi entri kali ni memang untuk MANCHESTER UNITED  sahaja ! Fans lain jangan berbulu lak.. hahaha .

Sejak Manchester melalui satu fasa kejatuhan , aku lihat permainan bola sepak MU ni dah makin jatuh , tapi aku still dengan MU, Jangan Risau ! hehe . Tak kan aku nak p liverpool lak kaann,.. oppss..
bye Chicharito
Musim ini kelihatan masih sama dengan kekurangan penyerang di bahagian hadapan seperti kelihatan cacat bila kita tgk bola, dan tiada gol yang terhasil atau lebih mudah aku cakap susah nak masuk gol. tapi lain pulak bila MU beraksi di playoff UCL baru-baru ini. kelihatan pasukan juara bila tgk depa main. adakah di sebabkan lawan mereka bukan dari liga EPL ? atau EPL adalah liga yang sukar ?
nilai perpindahan terkini
Apa=apa pun aku harapkan MU terus bangkit dan terus menang.Pasukan2 lain pun mengalami kejatuhan juga di awal musim ini kecuali Manchester City yang tgh GAH di Persada Liga Perdana Inggeris.Musim perpindahan pemain juga hampir melabuhkan tirai. banyak player yang sudah meninggalkan club. Yang paling sedih sekali bila Chicarito juga pergi meninggalkan kelab dengan menyertai Bayern Leverkusen.

tiada lagi super sub untuk di tonton lagi lepas ni. waa.. jom tgk liga jerman lak lepas ni.. huhuhu
Kemasukan player-player baru nampak mengganggu struktur skuad musim lalu.pemain-pemain lama di ketepikan dengan memberi laluan kepada pemain baru menunjukkan kebolehan mereka.

setakat ini ,Darmian sahaja yang kelihatan begitu kuat di posisi dia sekarang ni, aku suka style dia main, macam gary neville. Banyak cross dari tepi yang di buat. dalam zaman moyes dulu, tak nampak sgt cross2 yang macam zaman Sir Alex dulu.

Apa-apa pun, aku masih bersama dengan manchester United ! menyokong ketika kalah dan Menang !

glory-glory Man United !
senarai pemain united TERKINI !
**gambar dari page Buletin Manchester United .

sekian.
Previous Post Next Post