HOTEL PERCUMA ! untuk Gelendangan !

Hai ,

HOTEL GELENDANGAN ! Kehidupan manusia di dunia ni berbeza2 mengikut rezeki yang di tetapkan oleh Tuhan yang Esa. Oleh sebab itu, dalam agama, kita di ajar untuk membantu antara satu sama lain. Dalam Islam ada istillah zakat, untuk membantu sahbat2 kita yang dalam kesusahan.


Tidak di nafikan juga terdapat ngo2 yang membantu sahabat2 kita yang kurang bernasib baik ini sama ada golongan miskin mahupun gelendangan .Anjung Singgah adalah sebuah tempat khas yang di wujudkan di Negeri JOHOR yang berfungsi sebagai tempat rehat bagi golongan gelendangan atau golongan yang tidak mempunyai rumah .



6fbc



Bermula di kuala lumpur pada tahun 2011 di iikuti pula di kuching pada 2012 dan kini di Johor pula memberi kemudahan dan bantuan kepada pengguna Anjung Singgah ini untuk terus hidup dan mencari rezeki.


85c2






32c5


Hotel Percuma ini juga di lengkapi kemudahan ,tempat tidur , tandas dan lain-lain. Jadi, korang nak duduk saja ke ? tanpa tengok bagaimana keadaan HOTEL ini dan sebarkan kepada yang memerlukan ?


Hotel Percuma Untuk Gelendangan  >> KLIK SINI


Jom like Page admin untuk info menarik !

5 comments.. read them below or add one

Syah Syah September 13, 2015 at 2:09 PM
jom join GA ni...rm200 menanti anda!!!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html
Zizie Zack Zizie Zack September 13, 2015 at 8:10 PM
ada jugak beberapa tempat lain yang sediakan hotel untuk gelendangan.. zizie pernah tonton kat tv..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)