Changsha Sejenis Tempat Pelancongan di China !


Hai,

CHANGSHA  Suatu Tempat di Negara China yang bernama Changsha yang terletak di bahagian bawah sungai Xiang yang merupakan cabang bagi sungai Yangtze . Tempat ini mempunyai sejarah yang hebat pada satu masa lalu.dan kini menjadi tempat tumpuan pelancong yang datang ke Negeri China .

Airport
Sebelum itu, Aku nak tanya korang pernah tengok cita Avatar tak ? haaa.tempat ini juga adalah salah satu tempat pengambaran bagi Filem tersebut. rujuk link : LINK

Aku sempat google tadi pasal tempat ni, banyak juga tempat menarik untuk kita lawati contohnya Taogong Temple , Helong Stadium , Lushan Temple dan macam-macam lagi tempat di sana.Seronok pula nak travel ke China.

Jom p Melawat :) http://kataubaid.sharethisstory.net/my-733524-7638?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

sTESEN kERETA aPI di Changsha
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)