Cara-Cara nak dapat Minyak Lebih Di Stesen Minyak !


Hai.

HARGA MINYAK Baru-Baru ini kita mendapat khabar apabila harga minyak naikk lagi sebelum dia turun semula pada 1 september baru-baru ini. Kenaikan dan Penurunan harga minyak memainkan peranan penting kepada pengguna kenderaan bahkan golongan peniaga dan pengguna juga terkena tempias kenaikkan harga minyak.

Satu situasi yang berlaku, harga minyak naik, maka harga2 bahan mentah lain juga turut naik.TETAPI , bila harga minyak turun, dia turun seorang diri je. harga barang lain macam mana ? sikap pembekal dan hal ini perlu di lihat sebagai satu benda yang serius.

Dalam situasi Minyak tak banyak dalam kata lain, bayar mahal tapi minyak sikit. dah pelbagai cara yang telah kita lakukan untuk dapat minyak lebih. salah satunya adalah tunggu titisan terakhir minyak selesai keluar dari paip minyak tu baru angkat. hehe aku selalu buat macam ni. sebab sayang duit. kita bukan kaya. hehe

ada lagi 6 perkara yang kita pernah rasa nak buat tapi tak terbuat. aku baca dari sini , pun ada yang aku tak terbuat. hehe aku selalu buat yang no 1 tu je.Persoalan timbul dari artikel tu, betul ke kalau isi minyak malam dan awal pagi,kita dapat minyak lebih ?

Jom baca di : 7 Cara nak dapat minyak lebih

Harga minyak ni sensitive untuk rakyat macam kita. hehe semoga kesusahan yang kita alami ni ,Allah gantikan dengan kekayaan yang melimpah ruah untuk kita sekeluarga dan kekayaan di akhirat kelak. yakin lah pada ALLAH

Sekian ^_^
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Mizz Aiza Mizz Aiza September 12, 2015 at 10:42 AM
saya selalu isi minyak pada waktu pagi atau lewat petang.. tak perasan pula ia jimat ke tak.. hehe..

http://www.mizzaiza.com/

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)