Bila Kawan kuat Makan, jadi macam ni laa jawabnyaa ..


KUAT MAKAN Korang pernah tak ada kawan yang kuat makan. mesti adanya kan dlam 10 mesti ada 1 atau 2 macam tu. lagi stress kalau, dia makan banyak dan badan dia tak naik tapi badan korang yang naik. hahaha Sebenarnya , bila kita ada kawan macam ni lebih menguntungkan kita sebab bila nak makan je, terus ajak dia. haha tak yah makan sorang2.

tapi agak2 la, kalau member yang suka makan banyak ni suh korang yang belanja makan dia. mesti korang tak ajak dia keluar sekali kan. Selalunya kawan yang kuat makan ni, kalau pergi parti besday ke apa ka, mesti hilang sekelip mata nya. bila nak cari dia ,tau tak nak cari dekat mana ? dekat tempat yang ada makanan mesti jumpa. hehehe

A2bf

Kadang2 ada juga yang kurang selesa bila ada kawan dia berperangai macam tu. sampai ada yang " PAU " makannan orang lain. betul tak ? kita sebagai kawan jaga akhlak kita dalam berkawan. kesian dekat kawan-kawan kita , sebabkan kita hidup diorang merana. hahaha

kalau korang ada kawan yang macam tu, tunjukkan kat diorang link ni . mesti korang gelak sama-sama. hehe aku baca pun banyak pengalaman yang sama aku pernah lalui. cth bila makan sekali dekat luaq, kemudian kawan aku tu makan bnyak dari aku. so, macam mana nak bahagi dua lepas bayar sebab dia makanlebih dari aku,jadi dia la kena bayar lebih kan. hahaha

Kalau kawan kuat makan >> KLIK SINI

sekian

2 comments:

  1. zizie ada kawan yg gilakan makanan ada coklat & cheese.. siap buat meggi cheese..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.