Barang-Barang Yang perlu di bawa ketika TRAVEL !


TRAVEL Backpacker antara trend  rakyat malaysia untuk pergi bercuti dengan harga yang murah dan jimat. Aku pun pernah juga plan nak p travel style backpacker ni, aku target nak gi vietnam.tapi tak pi la lagi . hehehe dok berangan je.



Setakat ni, aku ada juga survey barang-barang yang perlu bawa time travel . barang-barang penting sahaja yang kena bawa ! bab ni mungkin mudah bagi lelaki kan. sebab tak banyak barang . Antra yang penting adalah BAJU, Seluar , Buku , dan alat perlengkapan diri yang lain .

Tapi kan, aku ada baca . ada yang bawa dumbbells masa travel ? biar betul ? tak caya korang try tgk sini . DVD player pun korang bawak ke weh. haha kalau aku bawa laptop laa senang nak update entri kan. ceccececce . Kalau korang tgk dekat link tadi tu, korang akan jumpa, ada yang bawa rice cooker masa p travel. ahahaha aku gelak je la. tak berat ke ?

Benda wajib yang kena bawak adalah yang no 7 tu. hahaha gila tak bawa, kebulur kau nanti ! tambah2 kalau travel tempat yang tak banyak kedai muslim kan. aku p Mesir pun bawa benda tu . Kita kena tau juga cara nak packing barang supaya tak terlebih atau terberat beg untk memudahkan kita bergerak dari satu tempat ke satu tempa yang lain.



Semoga entri ini membantu korang yer !!
Previous Post Next Post