7 BENDA yang di campurkan dengan Kopi yang anda tidak tahu !

F151

MENU PELIK I Kopi adalah antara minuman yang selalu dan wajib di ambil oleh insan2 yang bergelar pelajar. haha nak study sampi tgh malam, minum kopi bagi segar. ada yang nak drive tengah-tengah malam pun minum kopi supaya mata jadi segar untuk menjamin pemanduan yang selamat.

Tapi korang tahu tak, ada 7 benda yang berbeza yang di letakkan dalam kopi untuk di minum. salah satunya adalah Monyet . Ya, Monyet ! tak caya ? KLIK SINI. korang akan dapat jawapannya.Mula-mula aku tengok pun aku tak caya, tapi serius memang terkejut bila aku tengok tu.sama ada aku kena tipu atau pun di tipu.

selain, tu ada lagi 6 benda yang di campurkan di dalam kopi yang korang tak pernah cuba.bukan korang je, aku pun tk pernah cuba. Kalau nak cuba kena tgk sini, baru korang tahu nak cuba apa nanti.

Maaf la, macam takda info lak entri ni. tapi yang penting link yang korang terjah tu. banyak info di sana. selamat mencuba !

sekian.
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)