10 Cara Memusnahkan Handphone Anda !

Hai,

10 FAKTA MENARIK UNTUK MUSNAHKAN HANDPHONE ANDA  Setiap dari kita ni ada handphone atau telefon bimbit .Kadang-kadang ,ada situasi yang menyebabkan kita stress dengan handphone kita.rasa macam nak campak jauh-jauh ja.tapi bila fikir balik,camna aku nak beli yang baru,duit pun tkda. lepas tu terus tak jadi nak baling kan. hahaha.


Cuma Kali ni aku nak kongsikan sikit,cara-cara nak musnahkan atau nak destroy handphone kita. Boleh try di rumah.tapi serius aku cakap,dalam 10 cara ni, mesti ada satu yang pernah terlintas di  kepala. aku pun sampai tergelak. haha.

cara apa ? letak handphone atas jalan, amik kayu golf dan hayun . macam orang main golf tu. hehe. sapa pernah terbayang nak buat macam tu ? hahaha sama ja kita. meh aku tunjuk lagi 10 cara UNTUK MUSNAHKAN HANDPHONE ANDA . 

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)