Rojak Buah SEDAP!


Assalamualaikum.

baru2 ni aku makan rojak buah yang di beli dari satu kedai ni. mula2 aku tgk mcm tk mau makan ja,  sebab aku kan baru malaysia time tu. so dah lama tak makan rojak. jadi lain lak tekak aku ni. hahaha.
tapi dah beli, so aku makan jugak la. Bila makan rasa macam. SEDAP! 


rasa dia menarik hati sungguh. part paling best bila makan nenas. perghh.  Rasa dia smapi ke tekak tu. sedap yang amat.

last2 habis satu bungkus aku makan. dgn kuah2 dia aku sapu. hehe

tula, sombong sangat mula2. bajet org obersea la tuu. haha.

ni gambar2 rojak sebelum kena ngaap. haha

2 comments:

Powered by Blogger.