Perempuan Di Sebalik Seorang Lelaki !

Share:
Hai,

Perempuan Di sebalik Seorang Lelaki  | " Di belakang seorang lelaki yang hebat terdapat seorang perempuan yang hebat yang sentiasa mendokong lelaki tersebut ". Ungkapan ini memang tak terlepas dari bibir-bibir pemimpin dunia. Tujuannya apa, mereka menghargai peranan seorang wanita dalam memberi semngat kepada seorang insan yang bernama lelaki.

Tapi , bagaimana pula dengan orang yg kurang berjaya. pastinya lebih kuat sokong yang di berikan oleh kaum wanita buat lelaki tersebut terutamanya untuk suami tercinta . Betul tak akak-akak dan mak-mak di luar sana ? . Kadang-kadang , lelaki ni memang suka gaduh dengan perempuan begitu juga sebaliknya. tapi hakikatnya diorang sendiri tersiksa bila bergaduh. tersiksa dari sudut jiwa dan raga.

Walaupun mulut kata benci,tapi hati tetap merindui.Jangan mudah menghukum andai tidak di hargai oleh lelaki.Sebab lumrah lelaki,di TIDAK menunjukkan yang dia tengah menghargai korang wahai perempuan. cukup lah ,korang tengok dia bertanyakan korang dan keadaan korang. itu tanda korang istimewa dalam diri mereka.

Saling menyokong dan membantu antara satu sama lain. melahirkan sesuatu aura positif dalam hidup.Kita nak bahagia dengan suami atau isteri kita sampai ke syurga. INGAT ! target kita bukan sampai anak cucu je, target kita hingga ke SYURGA.

Wahai Lelaki, hargai lah insan yang bernama perempuan yang ada di sekeliling kamu. Hidup kita jadi mudah sebab Allah kurniakan mereka untuk membantu kita.Jangan abaikan depa, perasaan depa.Memang kadang-kadang hal yang di timbulkan nampak remeh bagi lelaki, tapi bgi mereka ia cukup besar .Bantu dan berilah jawapan untuk setiap persoalan mereka.Insyaallah ,kita sama-sama akan bahagia.

Senyum selalu ^_^

4 ulasan:

  1. Setuju..sasaran kita SYURGA..

    BalasPadam
  2. jadi lelaki..hargai lah wanita sebaiknyaa...hihihi.. :D

    BalasPadam
  3. setuju2.... walaupun nampak lemah, tapi wanita adalah kekuatan seorang lelaki.. :)

    BalasPadam