Menu unik di Sebuah Restoran di MALAYSIA !

Hai,

MENU PELIK | Baru-baru ni aku scroll twitter aku dan nampk gambar dekat bawah ni. Pada mulanya, aku tak pasti apa yg cuba di sampaikan sehinggalah aku baca satu persatu.baru lah aku faham dan gelak berdekah-dekah.

agak-agaknya kedai ni kena sita tak kalau buat menu macam ni. huhu
sorry sebab aku tak ingat pemilik twitter tu sapa. so, aku ambil gambar ni pun dari siakapkeli. 

thankz sbb hiburkan rakyat malaysia. hehe

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)