Type something and hit enter

author photo
By On
Hai,

MENU PELIK | Baru-baru ni aku scroll twitter aku dan nampk gambar dekat bawah ni. Pada mulanya, aku tak pasti apa yg cuba di sampaikan sehinggalah aku baca satu persatu.baru lah aku faham dan gelak berdekah-dekah.

agak-agaknya kedai ni kena sita tak kalau buat menu macam ni. huhu
sorry sebab aku tak ingat pemilik twitter tu sapa. so, aku ambil gambar ni pun dari siakapkeli. 

thankz sbb hiburkan rakyat malaysia. hehe

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment