H.U.J.A.N !


Assalamualaikum, 



alhamdulillah, boleh di katakan tiap-tiap hari tempat aku ni hujan .tempat korang macam mana pulak ?


yang bestnya time-time hujan ni, tak la berpeluh macam time panas terikkan. sejuk dan damai je. hehe. tapi jangan lupa pulak nak jaga kesihatan.time-time macam ni la, mudah nak kena penyakit,demam, batuk dan lain-lain.


selain itu, kita pun kena la tgk tempat rumah kita ni, JANGAN BIARKAN NYAMUK AEDES membiak !nanti tak pasal-pasal ,ahli keluarga kita kena tahan dekat wad sebab kenaa demam denggi.

aku pun dah selsema dah, padahal dok dalam rumah je pun. hehe.

ingat tau jaga kesihatan !

1 ulasan:

  1. lewat petang biasa hujan beserta kilat.... takut juga tu...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.