Ramadhan sampai ke penghujung, kita ?

9 Julai 2015

Assalamualaikum .

sedar tak sedar ramadhan makin hampir ke penghujung dah.
berapa ramai yg sedar benda ni ? atau kita asyik dgn kehidupan kita dan ternanti2 bilakah hari raya bakal menjelma ?
aku pun tk terlepas dari benda2 tu.


maka, kembali lah kepada hakikat sbnar ramadhan. tetamu kita masih ada dlm rumah, tapi kita seperti menghalau dia pergi.
ingat andai ini ramadhan terakhir kita.
8
sepatutnya kita dah mula rasa sesdih sbb ramadhan nak p dah. baki 8 hari ni, kita pulun habis2 amalan kita. semoga Allah mengampun kan dosa kita semua.

aamiiin..

sekian ^_^


1 ulasan:

Kataubaid© .