#Aku bukan Gay !

8 Julai 2015


Assalamualaikum,

kenapa la tajuk entri aku hari ni macam " entri maut " ja .

hahaha.

takda kena mengena pun dgn Gay sebenarnya , cuma nak cita kawan aku sorang ni . 

dia tulis #akubukangay kat fb. tu tkpa lagi, ni dia pi post kat wall aku lakk.
tapi keseluruhan post tu adalah sbb dia teringat kat sahabat dia sorang ni. lama sgt tk jumpa. rindu katanya.

inilah ukhwah yg di bina di bumi mesir, susah senang kita bersama. sbb jauh dgn mak ayah. di bumi mesir, diri di tarbiyah dgn ukhwah . tolong membantu.

nanti ada rezeki kita jumpa naa.. haha

hangpa yg baca ni jgn lak anggap aku ni gay ke apa.. hahaha.. geli ngat aih dgn isu yg berlaku skrng.bila golongan2 tersebut mula meminta hak mereka ,pada hakikatnya mereka tidak ada hak pun di bumi ini jika berfikiran begitu.

renungkan balik kisah kaum Nabi Lut yang mana Allah terbalik kan mereka kerana perbuatan mereka yg melakukan hubungan sejenis. cukuplah negara kita ni di uji dgn macam2 cobaan. kita hidup dalam kesempitan dan ketakutan. masihkah kita mahu mencari murka ALLAH ?

semoga keterunan kita terhindar dari perkara2 macam tu kan. risau lak.

sekian :D

1 ulasan:

  1. baru tengok kat fb pasal brand GAP.. gay and proud.. tak tau betul ke tak..

    *singgah follow sini..

    BalasPadam

Kataubaid© .