Rebus Telur !


Assalamualaikum !

 hari ni aku nak cerita pasal telur rebus.

hahaha

apalah yang ubai dok merepek meraban nii ..

nak share cara mudah nk rebus telur.

camna ?

letak air dalam periuk, kemudian letak telur.. and then.. biarkan smpai air menidih.. 

dalam 15 ke 30 minit cam tu.. boleh angkat and makan.

hehehe

simplekan..itu lah rutin aku harian.. hehe

kadang2 goreng telur.. goreng keropok .

siapa ada resepi yg nak di share.. boleh kongsi ngan aku. ^^

tapi baru ni kan. aku rebus telur..tp tak masak2 pun.. hahaha

pelik2 laa telur2 ni pun.. merajuk kat aku kott..

dia jadi telur setengah masak lakk.. hehe

hari2 mkn telur..muka pun dah mcam telur dah.. hehe..

sekian :P

3 ulasan:

  1. buat telur bungkus pulak lepas ni :)

    BalasPadam
  2. Wahh siap ad tutorial nk rebus telur.. Terbaekk..

    Papaglamz bw di sini. Jom terjah Papaglamz

    Assalamualaikum

    Tahukan anda 3 daripada 100 orang di dunia ini menghidap penyakit migrain? Kajian yang dilakukan oleh World Health Organisation menunjukkan penyakit migrain juge merupakan antara 3 penyakit utama dunia.
    Baca lagi.......

    http://www.papaglamz.com/2014/12/10-fakta-yang-anda-perlu-tahu-tentang.html?m=1

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.