Jadi Orang Baik ?

11 November 2014


Assalamualaikum .

korang !! sihat ke ??

selalu bila kita ber azam, mesti kita nak jadi orang baik .

selain azam2 kita yang lain .

macam mana nak jadi orang baik ni ?

nak kena jalan tunduk bawah ke ??

tak leh langsung cakap dgn orang jahat ke ?

nak jadi orang baik senang je , ikut perintah ALLAH,tinggal apa yg di larang.

senang !! hehe

kadang2 bila tersalah atau terbuat dosa. apa lagi, mohon la ampun , sbb apa ?? Allah suruh minta ampun dan ALLAH Maha Pengampun ^^

jom sama2 jadi orang baik.. sbb kita dah pun buat benda yg baik2..
ajak kawan2 tuk jadi baik jugak ^^



sekian,

p/s : nak balik malaysia dah.. hehe

4 ulasan:

  1. Papaglamz jalan ke sini..

    http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-kawen-jom.html?m=1

    BalasPadam

Kataubaid© .