Kerana Tudung Fareeda !!



Assalamualaikum,

baru-baru ini tersebar di media sosial gambar yg diatas ni .. *tgk atas

mengenai orang ramai sanggup bermalam di depan kedai tudung untuk mendapat kan tudung Fareeda .

semua sedia maklum,yang tudung fareeda berharga Ratusan ringgit *rm 200 gitu utk satu tudung.

bagi aku,ia adalah mahal.tak tahu korang cam mana.

tapi semngatnya diorang ni sampai sanggup tidur di luar kedai utk mendapat koleksi yang mereka nak.

hanya mampu melihat sahaja benda ini berlaku.

diorang cakap,memilik tudung fareeda ni impian kaum wanita. betul ke ??

aku lelaki,  mana aku tahu kan. hahaha

semoga pembelian mereka itu berbaloi dan membawa mereka ke syurga kelak .

sekian.

p/s: harap laa isteri aku tak macam ni..huhuhu ~~~ aamiiiiin ^^

1 ulasan:

  1. Dasyat betul diorang ni sampai sanggup tido depan pintu kedai gara2 nak tunggu hot sales/promotion. Wanita oh wanita. Tiey xrela, even nak bagi free pum ;)

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.