Keep Updating !!

23 April 2014

Assalamualaikum !!

koraang  !!! sihat ker tu ??

aku ok jer nihh..penat itu biasa laa kan..

dalam hidup kita ni kan kita selalu kena update .

buka sahaja apps2 dalam phone jer kena update selalu

tapi

ilmu yang ada pada diri kita juga kena update.

contohnya ilmu2 berkaitan dgn isu-isu semasa yang ada pasang surutnya.

kadang2 kita ni buat donno jer ngan isu2 tertentu sampai dah habis dah org update pasal satu2 isu..baru sibuk nak amik tahu.

haaihh sedih2..

hakikatnya itu lah dalam masyarakat kita kan..

aku tak cakap semua..tp segelintir jeerr..

cuma jangan abaikan isu2 umat islam terutamanya.. ingat esok di akhirat ALLAH nak tny kita balik..

agak2 apa jawpan kita tu nanti ??

" maaf ALLAH, saya malas "

nak jawab mcm tu ke ?? tak kan laa nak jawab cm tu..

fikirkanlah..semoga Allah permudahkan urusan kita semua insyaallah ^^



1 ulasan:

  1. Moga anda bro sihat di sana...ambil tahu ttg saudara islam kita.

    BalasPadam

Kataubaid© .