Type something and hit enter

author photo
By On

Assalamualaikum !!

wah2 tajuk panas hari ni hehe

perempuan kaki shopping

kenapa perempuan suka shopping ??

sebnarnya ni pendapat aku ja tau.

aku laki , so aku tak tau la perempuan cm na.

dari pemerhatian aku kan

1. Natural 

memang Allah cipta perempuan perangai dia mcam tu.
dan sebab itu juga lah perangai lelaki tak suka shopping *walaupun ada yg suka .

bayangkan kalau dua2 minat shopping. cuba bayangkan apa yg akan berlaku..

2. Suka .

perempuan suka benda2 yang shining cm tu . betul ke ??

"dri pembacaan aku la yer"

hehe..sat gi hgpa marah aku lak..

3. Stress

salah satu cara nak hilang stress adalah shopping. haa.. mesti korang tak caya kan.

ke betul hakhakhak .

4. Marah

marah kat boyfriend ja , trus gi shopping.. hehehe


ni pendapat aku ja.. jgn laa marah titew.. *geli aih..

klau salah , komen kat bwah k..

jemput follow blog aku k ^_^

2 comments

avatar

Nak buat macam mana.. dah hobi.. hehehe...

avatar

ubai, ceq pun suka shopping :p kihkihkih

Click to comment