An Apple A day , Keep the doctors away .

23 Januari 2014


Assalamualaikum !!!

hari kedua cuti winter break !!

happy sgt2 !!

tp tak tau nk buat pa..

asyik tgk movie jaa..

sapa ada movie ustz,mu tunggu aku datang ??

naakkk.. hehe

An Apple a day , Keep the doctors away !!

haha..aku dpt phrase nih dri kawan aku dri jordan..dia tnya aku, apa maksudnya.. 

haha..sbnrnya soalan dia tu da maksud tersirat koot.. kan2..

sbnrnya, klau kita makan apple, kita akan mngurangkan kadar tuk kita dpt pnyakit , terutamanya bgi yg umo 50 tahun ke atas .

bila kita sihat , jadi tak perlu laah jumpa doktor..

so thats why , it keep the doctors away ..

kdang2 peribahsa inggeris cm nih.. bermakna gak kan..

oklah..saja jer nak cita kat hgpa yg tu ja..

nantikan segmen bloglist feb 2014 :)

sekian , xoxo :P

p/s : seronok cuti winter break,tp winter cm na habis dah jerr.. :3


1 ulasan:

Kataubaid© .