Saya Suka Mengusik Orang !!

14 November 2013


Assalamualaikum !!!

korang sihat kerr ??

hehe..

hari ni nk ceghita skit psal usik mngusik nihh..

hehehe

org yg kenal aku akn ckap aku nih kuat mngusik..

tp org yg tk kenal aku akan ckap aku nih pendiam...

pelik tp benar..

hahaha...sbb itu lah aku..

ada gak yg merajuk ngan aku sbb aku kuat mngusik diorang.. hehe

jahat tak aku ..hahaha

tp aku slalu usik org2 yg dekat ngan aku ja..

sbb ntahlaah.. aku pun susah skit nk communicate dgn org.

nk improve social skill aku..tu laah matlamat aku..

klau tak , t jdi dok susah laa...klau tk leh nk sembang ngan pesakit.. kan2..

ok..lah...tu jer nk cite.. chaiiyyookk...

sekian  ,xoxo :P



p/s : macam Comel jer.. hehehehe..jom baca ^_^

2 ulasan:

Kataubaid© .