Masam Muka !!!

Advertisemen


alahai muka... cubit pipi tu bru tau..cuba laa snyum.. ^^
Assalamualaikum !! hari nie update pasal masam muka..haa..korang bermasam muka ker hari ni ? cm pelik jerr bahasa dia kan..tukar2...korang bad mood kerr hari nie ?? haa.. bru betul..ayat td cm skema skit.. huhu

tk best laa masam2 muka bagai..kita nie dah besar kan..dah habih skolah pun..dah keja..dah kawin..tk kan nk masam muka lgi kott..

selalu kita masam muka sebb pa eh ??

ada tips skit tuk korng.. sblum korang masam muka kan..korang bayangkan klau muka korang cm muka budak kat ats ni..agak2..hensem tak ?? comey tak ??  lawa tak ?? haa..mcm nk buh penampar kn.. hahaha..mlwk jerr..

sbb tu la..Islam tk bg kita marah..and islam juga ajar awal2 agar bila rasa marah jer..trus gi amik wuduk..haa sbb pa cm tu ?? marah itu api , kita berwuduk dngan air..bila api bertemu dngan air..pa jdi ?? yaaa!! pandai korang.api pun padam..subhanaallah.. baik dan sayangnya ALLAH kat kita kan..

so, senyum2 slalu  k!! huhuhu..

p/s : jgn msam muka dngan parent kita k..dosa tau..isteri dngan suami..suami dngan isteri..huhu..lastly, like fanpage blog ni k..huhu ^_^

satu hari di musim bunga di mansoura,mesir

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments