Sinopsis Filem Lupakan Cinta

Sinopsis Filem Lupakan Cinta yang mengisahkan tentang seorang lelaki yang hilang ingatan membuatkan dia melupai bakal tunangnya.

Antara pelakon yang terlibat adalah seperti Atikah Suhaime dan Nabil Aqil. Menarik filem ini adalah korang tak perlu ke pawagam, hanya perlu menonton di saluran TV Astro di rumah anda.


Maksud aku tonton di saluran ASTRO First 480 tau.


Aku dah update mengena cerekarama pergilah cinta yang pernah viral satu ketika dahulu. Cerita tu akan diulang siar pad hujung minggu ni tau. Jangan terlepas tau.

 

Sinopsis Filem Lupakan Cinta




Ringkasan Lupakan Cinta

Filem ini mengisahkan tentang Rayyan yang merupakan seorang lelaki yang sudah bertunang dengan Hetty dan majlis perkahwinan mereka terpaksa ditunda dek kerana Rayyan hilang ingatan.

Ia berpunca daripada kemalangan yang dialami rayyan. Sejak itu dia juga sudah menjadi lain dan sikapnya yang dulu sudah berubah.

Lepas melalui sesi terapi, rayyan terpikat dengan meliha seorang gadis yang sama dengannya yang mengikuti sesi terapi dengan dia.

Namun pada masa yang sama, Rayyan menyukai sarah. bagaimanakah pengakhiran kisah rayyan dan kekasih-kekasihnya itu?

Info dan Pelakon

Tajuk Filem : Lupakan Cinta

Tarikh Tayangan: 10 Mei 2024

Penulis Skrip: Sarah Nayie

Pengarah: Sha Bromo

Produksi: Monsoon Pictures


Watak Pelakon 

Atikah Suhaime sebagai Sarah

Nabil Aqil sebagai Rayyan

Kimberly Chuah sebagai Hetty

Zera Haris sebagai Maliha

Kelvin Thein sebagai Nick

Izuan Razali sebagai John


Jangan lupa untuk saksikan filem menarik lupa kan cinta ini di saluran Astro first dan pasti duit anda berbaloi menonton cerita menarik ini. Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post