Komen Juri The Hardest Singing Show Minggu 1

Komen Juri The Hardest Singing Show Minggu 1. Selesai persembahan minggu pertama pada hari ahad baru baru ini. Banyak komen yang positif diberikan barisan juri kali ini.


Siapa yang dapat komen pedas dan menusuk hati pada hari ahad lalu? Kalau korang terlepas, boleh baca komen juri di bawah ini ya.


Komen Juri The Hardest Singing Show Minggu 1


Komen Juri The Hardest Singing Show Minggu 1


1. Ayda Jebat 95.24%



Zizan: Persembahan pembukaan awak macam persembahan final dah, ini yang kita perlu terapkan pada contestant lain.

Edry: Banyak-banyak persembahan ini paling the class, sebab kita nampak usaha dari segi pengarangan dan persembahannya memang epic!

2. ​Aepul Roza 90.34%


Edry: Saya suka konsep cukup warna warni macam horor show dan ada tema jadi saya suka persembahan yang ada tema. Saya rasa awak berjaya execute persembahan ini.

3. Aisha Retno 84.17%


Edry: Its good to see anak muda menunjukkan keyakinan macam orang yang dah berpelangaman punya performer. Brilliant way to start the show tonight.

4. Zizi Kirana 73.82%


Datuk Seri Rossa: Saya suka semua lagu awak bawakan malam ini dan saya sangat hargai bagaimana awak berikan persembahan menyanyi tanpa ada kesalahan dengan menari lagi. Awak dah bagi yang terbaik dan kami disini semua enjoy!

5. De Fam 69.04%


Datuk Seri Rossa: Kalian nyanyi sambil menari, menurut aku itu satu hal yang sulit, menurut aku kalian bertiga sangat padan. Buat aku harini De Fam buat yang terbaik dari segi penampilan, I'll be looking next week for next performance.

6. Datin Alyah 64.08%


Zizan: Saya suka persembahan Alyah sebab kita nampak kesusahannya dari lontaran vokal dan emosi dan lagi susah bila yang tersayang di depan secara jujurnya saya nak tengok next week Alyah lebih dahsyat lagi.

7. Stacy 63.85%


Edry: Satu Malaysia kenal Stacy sebagai ratu tarian jadi saya rasa inilah kekuatan stacy, Saya tahu awak boleh buat lebih lagi, be yourself saya nak tengok tenaga lebih lagi dari Stacy.


8. Putera Muhammad 61.92%


Edry: Awak tak sedar awak ada vokal yg bagus, satu je masalah, awak tak belanja the visual sight, kalau main drum tu main betul-betul, kalau nak slide tu slide betul-betul, lebihkan keyakinan diri. Insya-Allah kalau ada lebih keyakinan, persembahan akan jadi lebih baik.

9. Kaka Azraff 58.05%


Datuk Seri Rossa: Saya suka dengan suara husky Kaka, Saya tahu bukan mudah untuk menyanyi secara tergantung. Mudah-mudahan saya boleh melihat persembahan Kaka lagi di minggu hadapan.


Post a Comment

Previous Post Next Post