Sinopsis Hijab Pendosa

Sinopsis Hijab Pendosa sempena Raya Pertama aidilfitri yang mengisahkan tentang seorang wanita yang mencuri ketupat untuk ibunya yang sakit. 


Sinopsis Hijab Pendosa


Tonton juga : Telefilem Chinta Wrong Direction Raya 2024.

Sinopsis Telefilem Hijab Pendosa

Safiya mencuri ketupat untuk ibunya yang sakit. Ibunya bernama Mahani. Namun bila dia pulang ke rumah dia dapati ibunya sudah meninggal dunia.



Itulah yang berlaku kepada Safiya ketika di masih kecil. Sejak itu, dia menyimpan dendam terhadap bapanya bernama HIJAB kerana tidak menjaga ibunya.

Bila dah dewasa, Safiya sudah menjadi orang yang hebat dan sudah berjaya. Namun satu hari, dia terjumpa semula dengan bapanya yang kini menjadi pengemis.

Lalu peristiwa hitam yang hampir dilupakan itu kembali muncul dalam hidupnya. Adakah Safiya akan menjaga bapanya atau membalas dendam terhadap bapanya itu? Sama-sama kita saksikan.


Sinopsis Hijab Pendosa

Info dan Pelakon

Tajuk Telefilem : Hijab Pendosa

Waktu Siaran: Rabu, 10 April 2024, 11:00 malam

barisan pelakon: Jaja Iliyes, Bell Ngasri, Silfeny Osman, Acong Sweetchild, Hawra Jamalullail, Ainina Ahmad dan Qaidah Marha.

Penulis Skrip: Liza Nur

Pengarah: Fairuz Loy


Tonton 

Memandangkan ramai yang akan tonton cerita hijab pendosa ini sebab Jaja dan Bell, Jadi kami kongsikan dekat mana korang boleh tonton ya.

Saluran Tayangan : Astro Ria

Online : Astro Go

Akhir sekali, aku yakin cerita ini akan meruntun jiwa ramai orang dan pasti ramai sudah tak sabar untuk menonton kan. Jadi jangan lepaskan peluang untuk tonton di Astro Ria.


Post a Comment

Previous Post Next Post