Telefilem Dim Sum Yu Wen

Telefilem menyentuh perasaan, Dim Sum Yu Wen merupakan telefilem menarik sempena tahun baru cinta 2024. Ramai tersentuh hati menonton cerita ni tau.


Ramai yang tanya best ker telefilem ni? apa sinopsis telefilem ni? semua persoalan yang anda yang banyak tu akan terjawab di bawah ini.


Jangan risau sebab kami akan menjawab soalan-soalan anda berkaitan dengan telefilem ini supaya anda dapat tonton dengan tenang.



Telefilem Dim Sum Yu Wen


1. Sinopsis

Setiap karya ada jalan certianya. Sinopsis telefilem dim sum yu wen ini mengisahkan seorang bapa bernama TAN. Dia asalnya bekerja di bandar tetapi satu hari dia dipecat oleh bosnya.


Oleh sebab itu, Tan ambil keputusan untuk pulang ke kampung dan usahakan tanahnya di kampung. Namun ia tidak inda seperti yang di jangka. Bermulalah dugaan dan cabaran di lalui oleh Tan dan Yu Wen di kampung.


Dapatkah mereka mengatasi cabaran tersebut?


2. Info dan Pelakon 


Telefilem : Dim Sum Yu Wen

Siaran : TV1

Tayangan : 10 Februari 2024

Masa : Sabtu | 9.00 Malam

Pelakon : Roger Shak Yi, Chai Zi, Chelsia Ng, Nadiya Nisaa, Aqil Nahar.


Telefilem ini walaupun dibintangi oleh pelakon-pelakon yang bukan melayu tetapi keupayaan mereka bercakap bahassa melayu memang perlu di bri pujian tau.


Aku dengar pun tak dengar bunyi pelik-pelik dan mudah faham itu yang penting.

Penutup


Mungkin ramai tak sedar yang telefilem ini menarik kerana jalan ceritanya dan juga penuh pengajaran sempena tahun baru cinta 2024 yang baru tiba.


Kalau korang belum tonton, korang boleh tonton dim sum yu wen di saluran RTM pada sabtu ini 10 februari jam 9 malam. Selamat menonton.

Previous Post Next Post