Stacy dedah Ibu dan Kakaknya tidak tahu dia Bunga Matahari

Temu bual bersama stacy selepas menjuarai the masked singer malaysia yang mana Stacy dedah ibu dan kakaknya tidak tahu dia bunga matahari walaupun mereka tinggal satu rumah. 

Bahkan diorang juga menafikan dakwaan netizen yang bunga matahari adalah stacy dengan mengatakan tak sama dengan stacy.


Stacy dedah Ibu dan Kakaknya tidak tahu dia Bunga Matahari



Temubual dengan stacy

Sebelum itu, stacy mengucapkan rasa syukur setelah selesai semua persembahan.  

"Alhamdulillah saya bersyukur, akhirnya dah settle nak angkat si kepala matahari yang berat tu, tapi saya pasti akan merindui momen-momen di mana saya diambil lepastu kena pakai topeng lepastu saya kena dengar cakap nak terkencing pun tunggu kami.


Apa Perasaan kali pertama dapat tawaran the masked singer malaysia?


Stacy berkata " Sebenarnya masa diorang offer tu saya dah letaklah dalam diri ' bring it on!! ' "


Sebenarnya sebetulnya saya dah readykan diri jugalah takdelah practice ke apa ke tapi more to music punya side. Memang saya tak kosong-kosong lah masuk the masked singer malaysia.


Ditanya juga mengenai perasaan kali pertama juri teka nama stacy di bunga matahari/ Stacy berkata tak ada orang lain ke yang sama dengan dia.


" Perasaan time tu kan, i macam i ni macam alien sebab i ni memang tak ada macam i ke untuk kelirukan mereka, alien sangat aku ni.


aku tukarlah cara berjalan macam orang gila dan jalan slowmo. orang kenal juga." 


pengalaman pakai topeng


kali pertama tu macam rasa kena balut muka. eh aku dekat mana nih. nampak pun kecik jer, kau nak tengok apa. kalau nak tengok bawah kena tunduk.


Pengalaman jadi vvip


Stacy berkata : ' first-first rasa macam perluke sampai macam ni.punyalah diorang tutup-tutup sembunyi nak pi toilet pun sampai nak terkencing pun tak boleh keluar. macam mana diorang secure semua tu


i rasa macam i international singer. hehe sebab dia punya penjagaan semua memang trbaik. i akan paling rindukan benda ni sebnarnya."


siapa tahu stacy bunga matahari ?


orang pertama yang stacy benarkan tahu adalah adik stacy dan isterinya sebab diorang bekerja dengan stacykan orang ketiga adalah suami.


Alasan diberikan bila tiada hari ahad?


Stacy berkata " saya berjaya tipu mak dan kakak saya. sebab diorang ada dekat sini untuk tolong tengok-tengokkan anak-anak sebab macam mana kitaa nak trust kalau tak ada siapa yang tengok anak-anak kita. kata Stacy dedah Ibu dan Kakaknya tidak tahu dia Bunga Matahari


thank you so much my sister and my mom. tapi diorang tak dapat teka masa awal-awal tu. 


kita diam jer lepas tu diorang tanya pergi mana. kita jawab pergi recording. diorang jawab ohh ok. ce kau tengok ni diorang cakap ni kau kan lain..dia tak kenal suara i.


Stacy juga mengucapkan terima kasih kepada pengundinya selepas banyak membantu dirinya berada di kedudukan pertama selama 8 minggu.


" Terima kasih kepada semua yang undi 20% tu .. masuk yang juara malam ini, 8 minggu guys i no 1 disebabkan u all yang tolong undi 20% tu sangat bermakna sangat besar. i tak dapat nak balas segala kerja penat kamu semua. mudah-mudahan dengan apa yang saya persembahkan tiap-tiap minggu tu , kamu semua terubat rindu dan terhibur dengan apa yang dipersembahkan. 


mudah-mudahan ia berbaloi dengan apa yang u all dah undi dan support dan ikut bunga matahari. Thank you!


Post a Comment

Previous Post Next Post