Fizi Ali Boleh Jumpa Anak 4 Hari

Setelah sekian lama menunggu, akhirnya Fizi Ali Boleh Jumpa Anak 4 Hari Seminggu selepas prosiding hadanah yang di lakukannya di Mahkamah. Untuk rekod, Fizi Ali pernah brkahwin dengan Shakilla Khoriri dan dikurniakan seorang anak bernama Ameena Sofia.


Fizi Ali Boleh Jumpa Anak 4 Hari



Kronologi KES Fizi Ali dan Shakilla

Sebenanya, Fizi Ali telah menfailkan tuntutan hadanah pada Disember 2023 dan akhirnya berjaya memperoleh kebenaran untuk berjumpa dengan anaknya selama 4 hari seminggu.


Fizi dapat melakukan demikian mulai 1 mac ini. 


Cumanya Prosiding Sulh masih tidak menemui jalan penyelesaian.


Fizi Ali berkata kepada media; 


“Perjumpaan kita hari ini lebih kepada sebutan sebelum ke perbicaraan yang seterusnya tetapi apa yang saya nak cakap ialah saya berasa sangat bersyukur kerana akhirnya saya dapat ambil Ameena minggu hadapan selama empat hari selepas berbulan-bulan tidak berjumpa.


“Terima kasih banyak banyak kepada peguam saya yang banyak membantu untuk mendapatkan kembali Ameena walaupun hanya untuk empat hari,” katanya.


“Kami akan ke ‘waterpark’, itu yang saya rancang. Saya tak sangka akan dapat peluang ini dan mahu bawa dia bergembira. kata Fizi Ali Boleh Jumpa Anak 4 Hari Seminggu.


“Saya juga mahu bawa Ameena jumpa mak ayah, mereka sangat rindukan Ameena walaupun tidak meluahkan. Di rumah emak selalu pegang barang Ameena, dia tunjukkan bahawa dia rindu akan cucu dia sangat-sangat,” kongsinya.



Previous Post Next Post