Seluar Skinny Tomok Jadi Tumpuan Tok Ram

Juara minggu 11 allstar gegar vaganza, Tomok berjaya menarik perhatian penonton dan juga juri dengan penampilan ketika membuat persembahan di atas pentas. Tomok menyanyikan lagu C.I.N.T.A da Bahalol nyanyian asal kumpulan XPDC.


Seluar Skinny Tomok Jadi Tumpuan Tok Ram



Seluar skinny Tomok mendapat perhatian netizen dan juri. Tok ram dan Tok Naz memuji penampilan Tomok. seluar tu pulak bercorak macam harimau bintang je kan.


Aku tengok pun nak tergelak. Tambah pula dengan rambut panjang untuk membawa imej rock tu berjayalah bagi aku. Nampak lain daripada lain bila tomok ada rambut.


Tok Ram berkata; 

“Stylo ya. Lagu nombor dua tu saya suka, tapi kasut tu salah,” 

Komen Tok Naz pula

“Suka dengan penampilan malam ini. Persembahan Tomok hari ini memang well coordinated. Jadi untuk saya persembahan malam ni sangat baik,” komen.


Previous Post Next Post