Punca Astro Tak Umum tempat kedua sampai Akhir.

Ramai Netizen yang berttanya kenapa pihak astro tidak umumkan kesemua pemenang seperti musim-musim sebelum ini. Ini kerana di pentas akhir semalam, Hanya juara sahaja diumumkan di atas pentas.


Jadi ini menimbulkan sedikit tidak puas hati dalam kalangan penonton dan juga pembeli tiket akhir allstar gegar vaganza.


Punca Astro Tak Umum tempat kedua sampai Akhir.


Apabila ditanya kepada Pengurus Saluran Astro Ria, Idlan Zahari selepas konsert ketika sidang media terakhir, Idlan berkata mereka hanya fokus untuk umumkan juara sahaja.


Jawab idlan ringkas : 


“Ini finale kita, nak fokus pada pemenang,” jawabnya ringkas.

Senarai pemenang lain diumumkan ketika sidang media program di belakan stage. Kalau korang terlepas kedudukan rasmi itu, boleh baca di markah final allstar gegar vaganza 2023.

Jaclyn diumumkan sebagai juara dan membawa pulang hadiah wang tunai RM 200,000 bersama dengan trofi emas GV. Pada masa yang sama juga, Jaclyn mendapat hadiah


Pakej Percutian ke Switzerland sumbangan Kaki Jalan, pakej penginapan di Royale Chulan Hotel London sumbangan Royale Chulan Hotels & Resorts dan Baucer Dekorasi Ruangan sumbangan Ritz Reka.


Post a Comment

Previous Post Next Post