Ni bukan butter, Ni Planta - Netizen kecam persembahan Butter di Allstar Gegar Vaganza

Persembahan pembukaan konsert Akhir All Star Gegar Vaganza melihatkan gandingan Amir Ahnaf, Nabil Ahmad, Anna Jobling dan juga Jihan Muse. Mereka menyanyikan lagu terkenal dari Korea, Butter yang dinyanyikan oleh kumpulan BTS.


Ni bukan butter, Ni Planta - Netizen kecam persembahan Butter di Allstar Gegar Vaganza



Persembahan bersahaja itu mendapat kecaman daripada netizen di media sosial. Antara komen yang lucu diperoleh daripada laman sosial adalah


' Ni bukan butter, Ni Planta|"


" B JE BOLEH|


'Weyh rosakkk lagu butter aku'


' aku tengok awal2 tu ok part rap ok hancusss' 


' hmmm sama2 lah kita temenong'

tampil membalas komen tersebut, Amir Ahnaf hanya mengguna emoji ketawa bagi meraikan pandangan netizen yang memberi komen berkenaan.


Namun begitu, di ruangan komen amir ahnaf juga penuh dengan komen-komen positif yang diberikan peminatnya selepas kecaman yang diterima oleh mereka.


Aku pun tengok persembaahan tu. tapi kira oklah diorang perform di atas stage. tambah pula mereka bukanlah penyanyi tetapi pelakon dan pelawak.


Jadi tak ada masalah bagi aku. Kalau perasan memang setiap minggu tugasan lagu yang diberikan untuk nabil dan jihan akan jadi hancur bila diorang menyanyi. tak kira lagu apa yang diberikan memang hancur.


sebabnya mereka nak hiburkan penonton dengan komedi dalam lagu. harap korang faham lah ya. korang pula macam mana? jom komen di bawah.

Post a Comment

Previous Post Next Post