4 Maskot Jadi Tumpuan The Masked Singer 2022 Kerana Telatah mereka

Disebabkan sekarang ini musim kehangatan The Masked Singer musim ke-4 (TMSMY4). Pasti ramai yang terlupa mengenai musim ketiga tahun lepas kan.

Setiap musim ada sahaja kejutan dan kelainan yang ditonjoolkan oleh produksi program ini dan sangat memberi makna kepada penonton. Begitu juga dengan gelagat dan celoteh peserta musim lepas yang sentiada dingati.


4 Maskot Jadi Tumpuan The Masked Singer 2022 Kerana Telatah mereka



Macam blog gempak.com, diorang senaraikan 4 Maskot yang tak boleh kita move on untuk musim lepas. Antaranya adalah


1. BETA FISH - AYDA JEBAT


Betta Fish adalah juara The Masked Singer Malaysia 3 (TMSMY3). Disebalik topeng yang menghiburkan penonton sepanjang minggu adalah pelakon dan penyanyi Ayda Jebat.


2. MR PARROT - AJAI

Ramai terkejut bila Mr Parrot tersingkir dan lebih mengejutkan adalah apabila disebalik topeng itu adalah Insan bernama Ajai.


3. PIZA PANAS - HAN BYUL

Ini pun mengejutkan juga sebab penyanyi di sebalik topeng adalah Han Byul yang berasal dari korea selatan.

Han byul juga memenangi tempat ketiga dalam musim lepas tau.


4. BERTIH JAGUNG - ZIZI KIRANA

Nyanyian bertih jagung sentiasa menjadi tumpuan dari peminat dan juri. Tetapi ramai tidak tahu di sebalik topeng itu adalah penyanyi terkenal Zizi Kirana.



5. ZIRAFAH - NORMAN HAKIM

Ini pun ramai tak sangka, Topeng tinggi gila tapi last sekali yang keluar adalah Norman Hakim. haha. Peminat juga tidak menyangka suara norman juga sedap dan menyebabkan dia bertahan sehingga minggu keenam tau.

Bermula musim baru, siapakah pula yang menjadi tumpuan anda? maskot mana pula yang anda nak kantoi kan minggu hadapan? sama-sama kita nantikan siaran langsung setiap minggu tau.



Post a Comment

Previous Post Next Post