Azharina Dapat Lagu Ya Maulai, risau peminat bandingkan dengan Tokti

Menjelang konsert ke 8 minggu hadapan, peserta allstar gegar vaganza Azharina mula tidak senang duduk dan risau apabila dia mendapat tugasan lagu penyanyi hebat Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza.


Azharina Dapat Lagu Ya Maulai, risau peminat bandingkan dengan Tokti



Azharina akan menyanyikan lagu Ya Maulai dan ini membuatkan dia risau. Katanya dia nanti penonton akan buat perebandingan antara nyanyiannya dengan Tokti. 


Azharina juga merayu kepada penonton untuk beri peluang kepada dirinya untuk membawa lagu ini dengan pembawaanya sendiri tanpa di bandingkan dengan Tokti.


Penyanyi ini berkata; 


“Mesti ada perbandingan yang akan berlaku antara saya dan Siti Nurhaliza. Saya mohon berilah belas ehsan kepada saya sebelum apa-apa berlaku.

“Saya menyusun sepuluh jari memohon maaf, sebab saya tidak mungkin dapat menjadi Datuk Siti Nurhaliza. Ibarat langit dengan bumi,” katanya 

--

Kalau fans gegar vaganza ni sebenarnya taklah over sangat nak bandingkan dengan penyanyi asal. tapi peminat artis yang fanatik tu mungkin lah kan. 

Harapnya Azharina akan buat yang terbaik dan dapat menyampaikan persembahannya dengan sempurna dan boleh menutup mulut-mulut pengkritik pada minggu hadapan.

Semooga Berjaya Azharina!

Previous Post Next Post